Translate

torsdag 11. april 2013

Ny utfordring-latinkjole.

Nå har jeg egentlig litt ufrivilig kastet meg ut på ukjent farvann. Jeg skal sy en latinkjole-hjelp! Det har seg sånn at vi bestillte en latinkjole som skulle bli levert før påske, men takket være Fedex har den ligget i Oslo i 3 uker. Jeg vet ikke når den bestillte kjolen dukker opp, de har lovet før helgen. Siden det kanskje må gjøres noen justeringer på den, er jeg redd den ikke blir klar til lørdag. Da er det ikke stort annet å gjøre, jeg må sy selv! Nå er jentungen målt på kryss og tvers så dette skal bli spennende. Uten mønster så prøver jeg å tegne et selv. Glemte å nevne at min syerfaring ikke strekker seg lengre enn til puter og litt småting. Dette er mitt første klesplagg, så det gjenstår å se om produkt og tanke blir make.


Her er stoffet jeg har kjøpt. Sportstrech og blonde med litt elastikk.


Kryss fingrene for meg♡



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar