Translate

onsdag 8. mai 2013

Kos med akrylmaling♡

I dag har jeg endelig hatt tid til en tur i roteboden - lykke! For noen uker siden snopte jeg meg noen store lerreter. På grunn av at venstrehånden er litt ute av drift og litt for tett timeplan, har de stått urørt. Men i dag - endelig, hadde jeg helt fri i noen timer. Jeg har blitt spurt om jeg kan stille ut noen bilder. Har vippa litt, skal, skal ikke. Skal jeg tørre? Er de bra nok? Er bildene mine egnet til å henge andre steder enn i mitt eget hus? Jeg skal tørre, jeg tør.....! Nå er bildet ferdig og utstilleren var fornøyd med resultatet og vil ha flere. Så nå gjenstår det å se om noen vil kjøpe det. Litt skummelt og veldig spennende♡

Her er resultatet.Fryktelig vanskelig å ta et godt bilde med telefonen...






Litt sommerlig.Hjertet har fått et dryss med sølv. 

Jeg ønsker deg en koselig og kreativ ettermiddag ♡


♡♥♡




1 kommentar:

  1. Nydelig bilde i delikate farger! :)
    Klart det kan henge andre steder! Så gøy at utstilleren var fornøyd og lykke til med salget!
    Takk for koselig kommentar hos meg! :)
    Ha en fortsatt god kveld!
    Klem Lisa

    SvarSlett