Translate

tirsdag 27. november 2012

Dugnad i ballbingen

I går kveld fant min kjære ut at han ville legge nytt gulv i ballbingen. Det gamle murgulvet er blitt ganske slitt og jeg tenkte et strøk maling ville være helt greit. Etter en runde kom han hjem med laminatgulv og masse arbeidsiver. Fruen ble satt til  tømming av baller, noget motvillig brettet jeg opp armene og puttet baller i plastsekker. Litt kjedelig siden det er bare 2 mnd. siden sist, da var det vasking av baller som stod på plakaten . 
Må nok innrømme at jeg gleder meg veldig til det ferdige resultatet.
Lurer på om jeg skal se om jeg kan snope meg litt stoff og trekke om skumgummi puffene.... eller kanskje jeg bør gjøre ferdig juleleveransene først?? Har lett for å hoppe videre i nye og spennende prosjekter slik at natten må brukes for å få alt ferdig i tide.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar