Translate

søndag 3. februar 2013

Heklelue til en søt jente♡




Før jul lovde min herlige sønn, på 9 år, sin dansepartner at jeg skulle lage en lue til henne. Hun bestillte en rød og han mente den burde være "saggete". Første trening etter jul ble den overlevert og mottakeren ble jublende glad. Litt glitter, stas og et hjerte "stæsjet" den opp litt.Glemte desverre å ta et bilde når den var kommet på. Håper dette holder for å få et lite intrykk. Har fått litt hint om ønske om flere luer så jeg får se hva jeg kan få til ;-)





Akkurat nå har jeg flere strikkeprosjekter som burde ferdigstilles. Gubben bestillte to luer,de er ferdig strikket, men han vil ha dusk på.Jeg er ikke særlig glad i å lage dusker, så nå ligger de i kurven sammen med alle de andre halvferdige prosjektene.
Kanskje på tide å begynne å ferdistille en del sv prosjektene, men det får bli i morgen.Nå må jeg ta meg en tur ut i regnværet og hente bilen som står parkert utenfor et festlokale et stykke unna.

Håper du har en koselig søndag♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar