Translate

søndag 24. mars 2013

Påskekos og sesongåpning på hytten♡

             Herlige vårstemning! 
Nå er vi vel på plass på vårt favoritsted ved sjøen. Langt fra fjell og sne men brr så kaldt det er. I dag fikk vi endelig tint vannrørene ute så nå har vi innlagt vann. Blir litt tungvint i lengden når man må hente vann i brønnen. I dag har jeg krafset litt i bedene, men kan ikke stort annet enn å fjerne løv, for bakken er frossen og telen går dypt.Guttene mine har vært på fjorden og fisket. Krabbeteiner og garn er kommet i sjøen. Spent på om det blir noen fangst i morgen♡
Nå koser jeg meg med fyr på peisen, levende lys og strikketøyet på fanget.

                                   Et lite stemningsbilde.


Har pyntet til påske på hytte trappen♡ Nå gleder jeg meg til blomstringstid♡

Nyt kvelden♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar