Translate

mandag 13. mai 2013

Vårrengjøring i heimen♡

I dag hadde jeg store planer om å krafse og ordne i hagen.Nå som det begynner å spire og gro i hagen hadde jeg lyst til å gyve løs.
I helgen koste jeg meg med grovarbeid i hagen på hytta. Har store planer om å planere i "nerhagen" slik at jeg kan få en gressflekk med noen frukt trær. Drømmen er en hengekøye mellom frukt trærene♡
Tenk å kunne kost seg litt i hjemmehagen i dag. Desverre var det ekte Bergensvær ute i dag - vått og kaldt. Siden jeg ikke orket å ikle meg Betgensdrakta - regntøy og fleece, tok jeg vaskefilla fatt. Noen timer senere kunne jeg nyte et rent hus med blanke vinduer. Alt duket for en rolig kveld med hekletøyet i fanget. Wooleater mønsteret har gitt meg hekledilla♡



Ønsker deg en koselig uke♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar